Saturday, November 19, 2016

گلوبالیست های بی وطن در تظاهرات ضد ترامپ، پرچم کشورشان را به اتش کشیدند


اشتباه نکنید اینها بسیجی های دهن گشاد نیستند که کف کرده پرچم امریکا را به آتش میکشند اینها مخالفین ترامپ و طرفداران لیبرال مسلک خانم کلینتون هستند که عربده کشان پرچم آتش میزنند کاری که ناسیونالیستهای مخالف اوباما با همه انزجارشان از پرزیدنت رنگین پوست به خود اجازه ندادند یکباردر طول هشت سال، انجام بدهند.
 
ترامپ دقیقا چه گفته که هیولایی از او ساخته اند؟آیا مشکل گرمایش زمین و محیط زیست دارند ؟؟!!آیا ترامپ میخواهد مثل همین دموکراتها جنگ و خونریزی در ویتنام را شدت ببخشد یا باز مثل همین عزیزان دموکرات به ژاپن بمب اتمی بیندازد که چنین او را هیتلر خطاب میکنند؟ خیر...
 
یک بعد اصلی جنجال ترامپ، جایی هست که ترامپ که البته ثروتش را از همین روش اقتصاد نئولیبرالی تهیه کرده امروز بنا بر منافع ملی و احتمالا حس ناسیونالیستی خود وال استریت و شبکه اقتصادی شهرک لندن را به چالش کشیده است و مانند کلینتون حیوان خانگی رام آنها نشده است.
 
همینها که به اسم گلوبالیسم مردمان خردباخته ای را استثمار میکنند که مغز خود را به جریانهای رسانه ای سپرده و سپس دهن کف کرده اظهار نظر میکنند( که ایرانیها در این زمینه همیشه صدر هستند!!) صرفا چون گفته دیواری بین مکزیک و امریکا باید بنا شود یا چون از توحش اسلام سلفی و عواقب احتمالی اش در امریکا سخن رانده؟ ترامپ آن چیزی را به چالش کشیده که خط قرمز الیت جهانی هست.همان وال استریتی ها همان بانکداران جهانی همان کارتلهای بانفوذ ....همان ماحصل اقتصاد جهانی شده نئولیبرال که کارش بهره کشی مدرن از مردمان شده چه در چین یا فیلیپین یا هند یا ...برای جریان لیبرال مخالف ترامپ و حامی کلینتونها،مهم نیست حاصل استثمار کارگرهای جهانی شده! برای اقتصاد امریکا دقیقا چه می باشد مهم منافع مالی اقلیتی چند صد نفری هست که هرروز جیبشان پرپول تر و مافیای انها قوی تر میشود و به قول شاه فقید حاضر نیستند از طمع و حرص و قدرت طلبی و هژمونی اقتصادی خود کمی بکاهند.
 
   

No comments:

Post a Comment

data-language='en'