Monday, December 26, 2016

تصاویر غم انگیزترین واکنش یک والدین در مرگ فرزندشان

یک پنگوئن ماده سوگوار مرگ فرزند است و با این که می‌داند فرزند خود را از دست داده با این حال می‌خواهد او را از سرما محافظت کند. در اثر یک باد پنگوئن نوزاد به زمین می‌افتد و درعرض چند دقیقه یخ می‌زند.
پنگوئن مادر با منقار خود نوزاد را لمس می‌کند. او با منقار فرزند را به میان پاهای خود می‌کشد تا شاید گرم و زنده شود اما بی‌فایده است و شروع به گریه می‌کند. پنگوئن دیگری برای دلداری نزد او می‌آید آنها چند دقیقه‌ای سرهای خود را برای ادای احترام و ناراحتی به سمت نوزاد یخ زده پایین می‌گیرند.
قطب جنوب یک محیط خطرناک برای همه حیواناتی است که در آنجا زندگی می‌کنند. چون خشک ترین قاره و سردترین و بادهای تندی را در تمام سیاره دارد.
پنگوئن امپراتور بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین نسبت به پنگوئن‌های دیگر است. این پنگوئن را می‌توان از رنگ سفید و سیاه و علائم زرد در سطح گوش او مشاهده کرد.

تنها نژادی است که در طول زمستان قطب جنوب با سرما سازگاری دارد. بسیار اجتماعی است و گروه‌های صدتایی و هزارتایی تشکیل می‌دهد. هر پنگوئن ماده یک تخم می‌گذارد و پس از آن نوبت با پنگوئن نر است که تخم را مراقبت کند تا مادر به دنبال غذا برود.








No comments:

Post a Comment

data-language='en'