Tuesday, February 28, 2017

بیماری وحشتناک برادرهای دوقلو در هندوستان + (عکس)

دو برادری که دچاربیماری ناشناخته و وحشتناکی می باشند هر لحظه ممکن است فوت نمایند پزشکان طی تحقیقاتی پی برده اند که این بیماری بسیار نادر و لاعلاج می باشد نوعی بیماری ژنتیکی است که با انسانهای دیگر فرق دارند و رشد استخوان های جمجمه و این دو پسر بسیار عجیب می باشد دندان هایشان هنوز رشد نکرده است بدنشان در حال تغییر و تحول های عجیبی می باشند
دو برادر به دلیل وضعیت عجیب ظاهریشان و ابتلا به نوعی اختلال ناشناخته خود را در خانه زندانی کرده اند و برای آنکه مورد توسط دیگران قرار نگیرند به هیچ وقت از خانه بیرون نمی رود.
“راماش ” 8 ساله و “لاکسمن” 13 ساله به دلیل یک مشکل ژنتیکی ناشناخته تفاوت های بسیاری با انسانهای دیگر دارند.

به واسطه اختلال عجیب این دو برادر دندان ندارند ، در حقیقت بعد از سه سالگی دندان ها ریخته و در طول این سال ها حتی یک دندان در دهان آنها رشد نکرده است به همین دلیل آنها تنها از رژیم مایعات استفاده می کنند.
فشار خون و کلسترول بالا در کنار ورم مفاصل از مشکلات دیگر آنهاست که به گفته پزشکان موجب شده تا بدنشان دچار پیری زودرس شود.
به گفته پزشکان معالج این دو برادر اثرات منفی اختلال ناشناخته هر لحظه می تواند موجب مرگ آنها شود.
” ساویتا ” 30 ساله مادر این دو پسر می گوید:من همیشه نگران از دست دادن فرزندانم هستم چرا که تمام پزشکان از درمان آنها ناامید هستند.تنها چیزی که می توانند بخورند مایعات و برنج له شده است مدا از دردهایی که در مفاصل خود احساس می کند به من می گویند و این غم من را بیشتر میکند.
“جادهانو” 37 ساله پدر این دو پسر می گوید:فرزندان من هرگز زندگی طبیعی نداشتند و لذت بازی کردن را نچشیده اند.

No comments:

Post a Comment

data-language='en'